Events i London

Go'kväll!

Har precis kommit hem från en eventsmässa där jag fick massor av tips och inspiration. För du vet väl att den svenska guiden även har en eventservice där du kan få hjälp med allt från bröllop till konferenser i London. Kanske fyller du jämnt och vill bjuda familjen på något extra, kanske är kompisgänget sugna på en annorlunda möhippa eller planerar ni ett studiebesök med jobbet? Kontakta mig med dina önskemål!
 
Tillbaks till mässan: 
Det fanns stort urval av lokaler för olika ändamål, allt från hotell till historiska byggnader och sportarenor. Jag hittade en del nya ställen som jag inte kände till och jag hoppas jag kan använda dem till evenemang i framtiden. Det fanns allt från små möteslokaler för två personer till stora konferenscenter som kan ta emot tusen delegater - kort sagt så finns det något för alla. Själv är jag väldigt förtjust i de gamla, historiska byggnaderna i the City - kanske inte det billigaste alternativet, men definitivt bland de mest traditionella och vackra som går att uppbringa. Vilken anledning och budget man än har, så erbjuder London alternativ!
 
 
Ironmonger's Hall - vem skulle inte vilja dinera här?
(bild från Pinterest)
 
1 Fanny:

skriven

Wow vilken häftig lokal det var på bilden!

Svar: Ja, den är superfin! Finns ett antal såna här gömda pärlor i the City :-)
Den svenska guiden

Kommentera här: